SUPPORT
Booking Monkey is het meest gebruiksvriendelijkste systeem op de markt.
Ons platform is ontworpen voor zowel ervaren professionals als beginners, er is geen training of handleiding bij nodig.
Wij staan altijd paraat om te helpen bij eventuele vragen, problemen of opmerkingen. Onze expertise en beschikbaarheid zorgen ervoor dat jouw ervaring met Booking Monkey altijd soepel verloopt!
VEELGESTELDE VRAGEN
Absoluut - We zijn voortdurend bezig met het verbeteren en uitbreiden van de functionaliteiten om onze gebruikers de best mogelijke ervaring te bieden. We zijn altijd enthousiast om nieuwe ideeën te verwelkomen en te onderzoeken hoe we de applicatie nog beter kunnen maken.
Zeker weten - Je kunt zonder gedoe je klantenbestand vanuit een ander programma naar Booking Monkey importeren. We staan klaar om je hierbij te ondersteunen.
Helemaal niet - Bij ons zijn er geen verborgen kosten of verschillende pakketten.
We hanteren een transparant beleid: what you see is what you get.
Onze database wordt gehost bij Combell en alleen onze applicatie heeft toegang tot deze gegevens. We maken regelmatig back-ups om gegevensverlies te voorkomen.
Bovendien zullen we uw gegevens nooit ongevraagd delen met derden.
Om Booking Monkey te gebruiken, heb je simpelweg een PC, laptop, tablet of smartphone met internetverbinding nodig.
In essentie is het ons doel dat je jouw onderneming moeiteloos kunt beheren terwijl je ontspant op het strand in Ibiza, gewoon met je smartphone of tablet.
Natuurlijk - Je kunt op elk moment je maandelijkse abonnement kosteloos opzeggen.
Daarnaast kun je ook op verzoek een export van je klantengegevens ontvangen.
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om online te betalen.
We hanteren altijd de meest eenvoudige aanpak voor onze gebruikers en perfectioneren onze processen tot in de kleinste details. Daarom is het bij ons niet nodig om accounts aan te maken. Geen gedoe met het onthouden van inloggegevens of verplichte Facebook- of Google-accounts. We maken simpelweg gebruik van e-mailadressen om boekingen te koppelen, waardoor we het zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken.
We verzamelen geen onnodige klantengegevens, omdat privacy voor ons van het grootste belang is.
Op dit moment zijn er geen meerdere agenda's beschikbaar.